6 C
Skopje
понеделник, јуни 24, 2024
More

    ПОСЛЕДНИ ОБЈАВИ

    Пукнање на кожата, ТРНЕЊЕ ИЛИ ОПАЃАЊЕ НА КОСАТА СЕ ПРВИТЕ ЗНАЦИ: Еве што ви кажува телото!

    Ако забележите одредени промени на вашата кожа, вашето тело најверојатно се обидува да ви „каже“ дека ви недостасуваат витамини или минерали. Ова се промените на кои треба да се обрне внимание, пишува miss7zdrava.

    Напукнувањето на кожата на рабовите на усните значи дека ви недостасуваат железо, цинк и витамини од групата Б, како што се витамините Б3, Б2 и Б12. Тоа е вообичаено кај вегетаријанците бидејќи често поради исхраната не внесуваат доволно од споменатите супстанци.

    Решението е да јадете повеќе блитва, кикиритки, мешунки како леќа, живина, лосос, туна, јајца, школки и ракови. Апсорпцијата на железо е засилена со витамин Ц, кој исто така помага во борбата против инфекциите. Комбинирајте ја оваа храна со зеленчук како брокула, црвени пиперки, кељ и карфиол.

    Црвениот осип на лицето (а понекогаш и на друго место) и губењето на косата може да значат дека ви недостасува витамин Б7, познат како витамин за коса. Јадењето сирови јајца ве прави ранливи бидејќи протеинот присутен во сировите јајца, наречен авидин, ја инхибира способноста на телото да апсорбира биотин.

    Решението е да јадете повеќе варени јајца (готвењето го деактивира авидинот), лосос, авокадо, печурки, карфиол, соја, ореви, малини и банани.

    Црвени или бели промени на кожата слични на акни, обично на лицето, рацете, бутовите и задникот, може да значат дека имате недостаток на есенцијални масни киселини и витамини А и Д.

    Решението е да јадете повеќе лосос и сардини, јаткасти плодови како ореви и бадеми и семиња како лен и коноп. За витамин А, јадете повеќе зелен зеленчук како моркови, слатки компири и црвени пиперки. Овој зеленчук има многу бета каротен, кој телото го користи за да го добие потребниот витамин. А само 10 минути на сонце ќе ви помогнат да внесете доволно витамин Д.

    Пецкање и печење во рацете, стапалата или каде било во телото може да значи дека ви недостасуваат витамини од групата Б, како што се фолна киселина (Б9), Б6 и Б12. Овој недостаток е директно поврзан со периферните нерви. Горенаведените симптоми може да се појават во комбинација со анксиозност, депресија, анемија, замор и хормонална нерамнотежа.

    Решение: Јадете спанаќ, аспарагус, цвекло, грав, јајца, школки, ракови и живина.

    Мускулни грчеви, прободувачка болка во прстите, зглобовите, сводовите на стапалата, нозете и грбот може да значат дека ви недостасува магнезиум, калциум и калиум. Ако вежбате редовно, може да изгубите повеќе минерали (и витамини Б растворливи во вода) преку силно потење.

    Решение: Јадете повеќе банани, бадеми, лешници, тиквички, цреши, јаболка, грејпфрут, брокула, темно лиснат зеленчук како кељ и спанаќ.

    Latest Posts

    АКТУЕЛНО

    Stay in touch

    To be updated with all the latest news, offers and special announcements.