6 C
Skopje
петок, март 29, 2024
More

    ПОСЛЕДНИ ОБЈАВИ

    Како навистина изгледа работа на суперјахтите на милијардери

    Повеќето од екипажот на работата гледаат како начин да заработат пари за во иднина, па затоа ги преплавуваат лудите побарувања на богатите, осаменоста и сите напори. Симболите на трансформацијата на Дубаи од затворен во глобален град се прикажани каде и да погледнете во „златната метропола“ – од високи облакодери до хотели со пет ѕвезди и ресторани со ѕвезди Мишелин. Можеби најпрепознатливите симболи на градот сè уште лебдат во постојано растечките луксузни марини – на суперјахти кои се игротеки на богатите и моќните.

    Секоја година, градската јахта инфраструктура се шири, бидејќи градот тежнее кон статус на глобален капитал – 450 од најекстравагантните бродови во светот од целиот свет се претставени на Меѓународниот саем за бродови во Дубаи претходно оваа година. За туристите и деловните посетители на Дубаи, погледот од крајбрежјето симболизира хедонизам, релаксација и гламур. Но, тоа е друга приказна за вработените во овие луксузни пловни објекти. Во интервју за Си-Ен-Ен, работниците ги открија недостатоците и доблестите на таквата услуга преку пет клучни позиции на бродот.

    Капетан Еден капетан, кој побара да остане анонимен за да си ја спаси работата, првпат дојде во Дубаи како турист во 2007 година. Градот изгледаше како безбедно место за неговото семејство со можност за профитабилно вработување за него, како капетан на голем број јахти кои обично се подолги од 40 метри. Екскурзиите се пократки отколку на Карибите или Медитеранот, со јахти кои понекогаш се изнајмуваат со часови отколку со денови.

    Во раните денови на својата работа, капетанот потсетува дека според законот „секој што има дозвола за управување со глисер може да биде капетан на јахта“. Но, тоа се промени во последниве години со сè построгите барања за безбедност и квалификација. Голем број извештаи придонесоа платите на капетанот на јахти да бидат пониски отколку во остатокот од светот, вели тој, иако со зголемувањето на стандардите, платите се прилагодуваат за големината на пловниот објект со кој работат. Капетанот е официјално најважниот носител на одлуки на бродот, но во Дубаи неговата експертиза често доаѓа на второ место – зад сопственикот и неговите одлуки. „Имате луѓе кои земаат јахта и сакаат да одат некаде каде што не е дозволено“, вели тој, присетувајќи се на 26-годишниот сопственик кој му рече да фрли сидро во забранетото подрачје. „Треба да бидете тактични, но следете ги правилата.

    Тој исто така имаше проблеми кога беше замолено да извршува повеќе задачи во улоги надвор од неговите надлежности, како што се чувствителни работи за поправка што обично ги вршат специјални инженери. Но, работата на капетанот е олеснета со зголемувањето на таа индустрија во Дубаи, вели капетанот Мајк Фетон, кој премина на водење на сопствената компанија JLS Yachts. „Подобрувањето на капацитетите и инфраструктурата во последните неколку години беше феноменално“, вели тој. Готвачот Дејвид Буканан служел како приватен готвач за ВИП лица, вклучително и членови на кралското семејство на неколку суперјахти во Дубаи, Кувајт и други делови од областа.

    Тој дојде на Блискиот исток откако работеше за кралските семејства во Европа, и нивните препораки беа клучни. – Штом влезете во тој круг, вие сте внатре. Луѓето ја ценат нивната приватност и сакаат луѓе пред кои не треба да обрнуваат внимание на она што го зборуваат и знаат дека тоа нема да оди никаде понатаму – истакнува Буканан. Некои од неговите елитни клиенти имаат „егзотичен вкус“, па затоа еден богат патник побарал јадење јазовец, но тој можел да му понуди „само“ месо од ној, кенгур и крокодил. Тој исто така добил барања за јадење ливчиња од свеќи и специјални марки минерална вода што требало да се пренесат со хеликоптер до јахтата.

    Исполнувањето на барањата е голем предизвик. Во други ситуации, овие барања се изненадувачки „скромни“, на пример, некои бараат загреана лазања, па врвните готвачи треба да го проголтаат своето его и да им го дадат она што го бараат затоа што сакаат да го јадат и немаат софистициран вкус. Еден аспект на работа на јахта во Дубаи е сигурност и точност, а за готвачот и можност за подготовка на големи гозби.

    Инженер Како главен инженер, Блејк Холовеј извршува секакви задачи, од поставување телевизор до справување со потенцијално опасни по живот ситуации, како што се пожар, цевка што истекува или испукан мотор.

    Стјуардеса Нашата улога постојано се менува, вели Амилин Серано, која работи во Дубаи од 2013 година. „Јас сум одговорна за попис на храна и пијалоци, чистење, уредување цветни аранжмани и поставување трпезариски маси“, вели таа. „Секој ден е уникатен и тоа е најинтересниот дел од работата. Серано вели дека животот на море има романтична привлечност – нема два идентични дена или две идентични зајдисонца, но работата во Дубаи е дефинитивно предизвик за психата.

    Најтешко е да се работи во текот на летото, поради топлината, влагата и песочните бури, а ние работиме надвор и тоа многу влијае на нас, вели таа. Не секое патување оди според планот. Серано вели дека нејзиното најубаво патување било од Палм во Дубаи на трката во Формула 1 во Абу Даби, иако во тоа време им се расипал GPS и биле изгубени среде море. Инструктор по водни спортови Гостите имаат многу слободно време на крстарења, така што суперјахтите често имаат ваков инструктор. Нуркање, џет-скии и флејбо се популарни

    Latest Posts

    АКТУЕЛНО

    Stay in touch

    To be updated with all the latest news, offers and special announcements.