Производната верзија на прототипот Audi e-tron ја најавува новата ера за брендот со четирите прстени: компанијата се трансформира од класичен производител на автомобили во снабдувач на системи за мобилност, кој на своите клиенти им нуди приспособени решенија за полнење, без разлика дали се дома или во движење.
Производната верзија на прототипот Audi e-tron е првиот автомобил на пазарот што може да се полни на станиците за полнење со моќност до 150 kW. За помалку од 30 минути електричниот SUV е подготвен да тргне на следната дестинација од своето патување. Неговата голема литиум-јонска батерија обезбедува опсег од повеќе од 400 километри.
Танцувачки светла од пулсирачките струјни напони
Во Фарадеевиот кафез на високонапонската тест-платформа на Siemens, тим на електричари и инженери во најголемиот производствен погон за расклопни уреди во светот ги истражува импулсните напони до три милиони волти. Изградена во 1958 година параболичната сала располага со генератор на импулсни напони со големина на куќа. И прототипот Audi e-tron е во центарот на случувањето.
Светлечки блесоци над покривот на автомобилот целосно ја осветлуваат салата висока 25 метри. Овој експеримент симболизира нешто што луѓето сонувале илјадници години: да се фати молњата и да се искористи нејзината енергија. Дури и денес не може да се користи молња за полнење електричен автомобил, но инженерите дојдоа чекор понапред до реализација на визијата за молскавично брзо полнење на возилата. Производната верзија на прототипот Audi e-tron е првиот автомобил на пазарот што може да се полни до 150 kW.