Производителот на електрични автомобили „Тесла“ соопшти дека возилото кое доживеа фаталната несреќа во Калифорнија, било вклучено на автоматски режим, што пак од друга страна, подигна дополнителни прашања за безбедноста на технологијата на авто-возењето, објави Би-Би-Си.
Еден од моделите X на компанијата, минатата недела се удри во бетонска бариера на патот и се запали. Од „Тесла“, велат дека 38-годишниот возач, кој починал кратко по ударот, брзо пред несреќата, го активирал автопилотот. Но не објаснија дали системот ја детектирал конкретната бариера.
“Возачот добил неколку визуелни и едно звучно предупредување претходно во возењето. Рацете на возачот не биле на воланот шест секунди пред ударот. Возачот имал околу пет секунди и 150 метри непречен поглед на конкретниот бетон.. но записите на возилото покажуваат дека не е преземено никакво дејство” се вели во соопштението на веб-страницата на компанијата.
Автоматскиот системот на „Тесла“ може да сопира, забрзува и управува самостојно под одредени услови, но е класифициран како систем за помош на возачот, не е наменет да работи самостојно, поради што, возачот треба да има постојано раце на воланот.
Во 2016 година, возач на возило на „Тесла“ загина на Флорида, кога неговиот автомобил не успеа да забележи камион кој го преминал патот.
Тоа ја навело компанијата да воведе нови безбедносни мерки, како што е исклучувањето на автопилотот и доведување на автомобилот до прекин, доколку возачот долго време не ги ставил рацете на воланот.
Несреќата во Калифорнија се случува во многу тешки моменти за автопилотската технологија. Претходно овој месец, на „Убер“ му беше забрането да ги продолжи тестирањата за автопилотско возење во сојузната американска држава Аризона.