Експертската јавност е згрозена. Како може еден автобус што не возел повеќе од 100 километри на час и удрил косо да ги скине сите заштитни челични огради на автопатот Скопје – Тетово? Дали се соодветно проектирани или се несоодветно изведени заштитните огради на автопатот?
Дали заштитната ограда на автопатот Скопје – Тетово ги одведе во смрт 15 патници во автобусот на „Дурмо“? Ова е големата дилема на експертската јавност во земјава чија специјалност е проектирање патишта. Ќе има ли смелост, нерв и тактичност надлежниот јавен обвинител да ги постави вистинските прашања и да ја отвори пандоринатa кутија за да провери дали заштитната ограда на автопатот Скопје – Тетово: како е проектирана, дали е поставена согласно со проектот, како била атестирана, која дал одобрение дека е монтирана согласно со сите важечки прописи и стандарди.
Како може автобус со брзина која не надминувала 100 километри на час да пробие три заштитни челични огради изградени по стандарди и да се урне во провалија и при тоа да загинат 15 патници? Колку се безбедни заштитните огради чија изведба чини милиони евра?
Повеќе за ова на Фактор.мк