Откако приказната беше објавена на Фејсбук, таа беше споделена преку 15.000 пати. Во секој момент, 14.000 патнички авиони летаат на небото. Иако бројот на авиони што полетуваат и слетуваат во светот постојано расте, бројот на писти што се градат едноставно не е доволен. Не е ни чудо што има се повеќе одложувања и чекаат да полетаат.




Но, слабиот сообраќај и метежот не се секогаш виновни за доцнењата и подоцнежните полетувања. Понекогаш непослушниот патник е во центарот на проблемот. Благодарение на паметните телефони, сега можеме да ја видиме драмата на се што се случува во главната кабина на патничките авиони. Но, откако Кирстен Вајли направи снимка од настанот за време на нејзиниот лет, луѓето се заинтересираа од сосема друга причина.




Откако Кирстен заглави во авион на аеродромот Сиетл-Такома, таа одлучи да објави слика со порака на Фејсбук. Причината зошто авионот не мрдна ни сантиметар беше многу интересна. Таа сподели: Во моментов седиме во авионот, доцниме 45 минути за полетување. Зошто? Бидејќи во авионот има стара дама која страда од сенилност и е многу вознемирена и збунета.




Кирстен знаеше дека за жената сигурно било многу вознемирувачки кога во авионот се качил стражар со жолт елек и и пришол. Само патниците околу таа жена слушнале што се случило кога чуварот застанал покрај жената. Постарата жена била изненадена и се држела за своето куче во обид да го разбере хаосот околу неа. Сигурно не е лесно да се живее од момент во момент кога ќе ја изгубите меморијата и потоа одеднаш ќе се најдете заробени како сардина во летечка конзерва.




Прекрасниот персонал беше многу трпелив и полн со сочувство во ситуацијата што беше многу страшна за неа. Тие и го објаснуваа секој чекор, внимаваа на нејзиното куче и работеа со нејзиниот сопруг / негувател за да го најдат најдоброто решение за неа. За среќа, тоа решение не беше да се симне сиромашната жена од авионот. Кога сфатила со што се занимава екипажот, Кирстен не била лута што нема да стигне навреме на дестинацијата. Всушност, таа беше обземена од радост. Не секој ден имате можност да бидете сведок на таков прекрасен момент.




Стјуардесите беа многу сочувствителни и не одбија да споделат информации за причината за заминувањето на парот од авионот со другите патници. На постариот патник му требаше само малку време во тишина со сопругот и кучето за да се чувствува подобро во врска со патувањето. Целиот персонал и помогна да се симне од авионот со кучето и нејзиниот сопруг, и обезбедија хотел и превоз да се одмори и да се подготви за патувањето утре.




Повторно, беше прекрасно да се види колку сите беа љубезни и добри со жената, а исто така им објаснија на патниците што се случува “. На авиокомпаниите често им се дава негативен знак затоа што слушаме само приказни за драми во авиони, а не добиваме шанса ниту да ги видиме добрите страни. Секоја приказна е само еден клик подалеку од публиката на нивниот мобилен телефон, а Кирстен ја исполни својата должност објавувајќи го овој прекрасен настан.




Вака би сакала да се грижат за мајка ми, сестра ми, тетка ми, ќерка ми, внуката и моите пријатели. Секој патник заслужува посебен третман во патувањето што го нарекуваме живот, и за тоа не е задолжена само компанија или бренд. Ние сме тие што имаме моќ да направиме другата личност да се чувствува добро и сакано.




Откако приказната беше објавена на Фејсбук, таа беше споделена преку 15.000 пати.